2016. február 17., szerda

Ahogy én láttam - DXN infoklub Tata


Ahogy ígértem leírom a DXN infoklubos tapasztalataim. Év elején láttam, hogy egyre több helyen lesz DXN infoklub, ekkor született meg az elhatározásom, hogy Tatán is lesz!

Már régóta szerettem volna elindítani egy kávéklubot, de a megvalósításig nem jutottam el..persze volt néhány kávékóstoló, de az nem kávéklub. Arra gondoltam, hogy egy ilyen infoklub jó elindítója lehetne a helyi DXNes kávéklubnak.

Jeleztem is Specht Józsinak, hogy majd szeretnék egy infoklubot, megígérte, hogy beszélünk róla. Február elején pedig megkeresett Józsi…ha szeretném az infoklubot, akkor hajrá, találjak, helyet tűzzünk ki egy februári időpontot és akkor jönnek előadni Valival. Akkora lendületet adott a megkeresése, hogy aznap délutánra meg volt az időpont és le volt foglalva a terem. Alig vártam, hogy elkészüljenek a plakátok és lehessen terjeszteni.

Közeledett a várva várt nap…
Nagyon sokan segítettek terjeszteni, népszerűsíteni az eseményt. Ezúton is szeretném Nekik megköszönni a sok segítséget.

Végül eljött az Infoklub napja. „Gyönyörű” esős „érdeklődő csalogató” idő volt.
De ennek ellenére azért néhány elszánt érdeklődő ott volt és részese volt a tatai DXN infoklubnak.

Bár nem voltunk sokan, de szerintem mindannyian jól éreztük magunkat. Családias és nagyon jó hangulatú infoklub volt. Az előadások nagyon hasznosak, gondolat ébresztőek voltak. Vali a termékekről beszélt Nekünk, megszólaltatva Dr Lim-et, a DXN alapítóját is. J

Az előadások közti szünetben kávéztunk egy jót és beszélgettünk..de annyira belemélyedtek a részvevők a beszélgetésbe, hogy házigazdaként Nekem kellett félbeszakítanom Őket, hogy tudjuk folytatni a programot. Nagyon jó volt látni, hogy azonnal megtalálta mindenki a közös hangot. A kávészünet után Józsi tartott egy rendhagyó üzleti ismertetőt. Egyáltalán nem az a „legyen már vége” típusú unalmas és száraz üzleti bemutató volt. Ismét kaptunk egy kis betekintést az életükbe is, de most nem a múltba (amiről a könyvük szól – amit szívesen kölcsönadok olvasásra!), hanem a jelenbe kalauzolt el Minket Józsi.

Kérlek Benneteket, nézzétek el Nekem, hogy a képek nem túl jól sikerültek, de annyira magával ragadtak az előadások, hogy nem tudtam a fotózásra koncentrálni J
A rendezvény végén én is megosztottam a saját történetem a résztvevőkkel:


A rendezvény híre nagyon sok mindenkihez eljutott és többen jelezték, hogy ugyan az Infoklubra nem tudnak ugyan eljönni, de egy kávéklubon szívesen részt vennének.
A következő hetekben, hónapokban több helyszínen is lesznek kávéklubok! Ha szeretnél egy jót beszélni egy jó kávé közben, akkor gyere el! További infót a kávéklubokról itt a blogomon és a FB oldalamon fogsz találni.

Addig is ajánlom figyelmedbe az új videó sorozatom, ami 7 db kb 7 perces részből áll! Ha megnéznéd, akkor itt tudsz feliratkozni (klikk a képre)!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése