2015. március 28., szombat

Hogyan készítsd el a tökéletes DXN-es kávéd…

Bevezetőnek csak pár szó a DXN-es kávékról:


A DXN kávéi alacsony csersavtartalmú, kiváló minőségű arabica kávéból és ganoderma kivonatból készülnek. Édesítésre nádcukor, lágyabbá tételre  növényi (kókusz) tejpor található bennük, melyek mind a lúgosító folyamatot támogatják.
A hozzáadott ganoderma gomba kivonat hatásai
  • erősen lúgosít,
  • támogatja a szervezet öngyógyító folyamatait,
  • megszünteti a gyomorégést,
  • stresszoldó hatású,
  • adaptogén: mindenben a közép értékek elérésére törekszik
  • (pl. a magas vérnyomást csökkenti, az alacsonyat pedig felemeli egy kissé),
  • korra, nemre, betegségre való tekintet nélkül mindenkinek a hasznára válik,
  • korlátlan ideig fogyasztható folyamatosan.



Nem a tuti megoldást mondom el, mert szerintem az mindenkinek más és más, csak ötleteket adok, módszereket, amiket én kipróbáltam és majd Te kiválasztod, hogy Neked melyik jön be…különben Nekem néha naponta változik, hogy melyik elkészítési módhoz van kedvem :)

Ami mindenképpen szükséges az elkészítéshez:
  • egy tasak DXN kávé (ha esetleg nincs, akkor INNEN rendelhetsz)
  • max 80 °C-os víz (a magasabb hőfokot nem szereti a ganoderma J)
  • bögre, kanál (ha esetleg nincs bögréd és szeretnél egy ilyet, 

vagy ilyeneket,

akkor KERESS MEG és segítek, hogy legyen ilyen bögréd)

Ami opcionális:
  • ha gondolod tej
  • esetleg cukor, méz
  • díszítéshez fahéj, kakaópor, stb


Én leggyakrabban Cream Coffee-t szoktam inni, vízzel és tejjel elkészítve ezért erről fogok írni.

Mindenek előtt szeretném megemlíteni, hogy ha elkezded inni a ganodermás kávét, és szeretnéd érezni a pozitív hatását is, akkor ne igyál mellette más kávét! - Nekem egy hét után eszembe sem jutott a régi jó főzött kávé, sőt néhány hónap után ittam egy korty hagyományos kávét és nem a „várt” nosztalgikus érzés fogott el, inkább azt éreztem, hogy „hogy bírtam én ezt ennyi éven át meginni?”

Szóval….

a kedvenc DXN-es kávéd megvan – mivel elég nagy adagok célszerű felezni (azaz egyszerre csak fél tasakot elkészíteni), vagy aki gondolja harmadolni. (A Lingzhi Black Coffee nem tűnik nagy adagnak, de elég erős, így szerintem abból is elég egy fél adag.) A kávét beleöntöd a bögrédbe (vagy csészédbe)

- a nehezebb ügy a 80°C-os víz…én vízforralóval szoktam „gyártani”. De a vízforraló nem kapcsol ki 80°C-nál. Itt jön a 3 verzió:
  • kikapcsolod mielőtt felforrna, de csak akkor amikor már elég meleg

hátránya: ott kell állni mellette, vagy tuti elfelejted időben kikapcsolni
előnye: ha kikapcsoltad, azonnal készítheted a kávét
  • megvárod míg felforr a víz és kikapcsol magától a vízforraló és utána vársz, amíg visszahűl kicsit

hátránya: ha türelmetlen vagy, akkor túl hamar kezded el készíteni a kávét, amikor még túl meleg a víz; elfelejted és túlzottan lehűl a víz
előnye: nem kell ott szobrozni a vízforraló mellett
  • felforralod a vizet, ha tejjel iszod a kávét akkor tejet, ha nem akkor hideg vizet töltesz egy külön pohárba, ugyanide a forró vizet és ezt a meleg vizet öntöd a bögrédben várakozó kávéra.

hátránya: eggyel több dolgot kell elmosogatni
előnye: tuti nem lesz túl meleg a víz (kivéve, ha csak 1 csepp hideg folyadékot öntesz a felforralt vízhez) és azonnal készítheted a kávét, amint felforr a víz, nem kell várni.

Ha plusz tejet raksz a kávédba, akkor érdemes beszerezni pár száz forintért egy tejhabosítót és ezzel meleg tejből gyönyörű kemény tejhabot lehet csinálni, amire azután mehet a fahéj, vagy kakaópor, ami nem csak díszítésnek tökéletes, hanem az íze is nagyon jó.


Egészségedre!




Ha kérdésed van a termékekkel, vagy bármi mással kapcsolatban, KERESS MEG!

Ha még nincs otthon DXN-es kávéd, de szeretnéd, hogy legyen, akkor KLIKK!

Ha szeretnéd megszerezni a jogot arra, hogy 20-25%-kal olcsóbban (törzsvásárlói áron) vásárolhass a termékek közül, akkor töltsd ki az űrlapot!! 

Ha segítségre van szükséged az űrlap kitöltésénél, vagy a DSP csomagok érdekelnek és több infóra van szükséged, keress meg bátran!


Ha tetszenek a termékek és érdekelne egy üzleti lehetőség, akkor EZT nézd meg és olvasd el!

További szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése